26 Φεβρουαρίου 2018

Sunset And Clown - Various Artists - Don't break my love (Review)

 Ενώ πιστεύω πως όσο εύκολο είναι να δημιουργήσω εύκολα ένα εκπληκτικό
review για τον  χιλιανό-αμερικανό συνθέτης Nicolas Jaar  από την άλλη φοβάμαι
μην τυχόν και πώ κάτι λιγότερο ή έστω  κάτι που περιτό.
Οπότε και για την ώρα έχω αποφασίσει να μείνω σε αυτήν εδώ την συλλογή την οποία και έχω ακούσει ουκ ολίγες φορές,μάλιστα την ακούω και τώρα καθώς γράφω,είναι το ιδανικό για εμένα.

 Το συγκεκριμένο "music Box" ή αλλιώς memory stick το οποίο περιλαμβάνει 12 μουσικά
κομμάτια κυκλοφόρησε το 2009 από την Clown and Sunset την τότε ιδιωτική δισκογραφική εταιρεία που διαχειριζόταν ο ίδιος N.Jaar.
Έιχε βγεί σην αγορά σε ελάχιστο αριθμό limited δηλαδή - όποιος τη πήρε θεωρείται συλλεκτικό κομμάτι όπως επίσης και η τιμή του ακριβή.
Το μουσικό ύφος του είναι ένα καθαρό Downtempo Electronica με ηλεκτρονικά μελωδικούς ήχους και συναισθηματικό βόκαλ.
N.Jaar said “I really like the idea of giving people a strange piece of technology that they don’t know how to use,”
Γι'αυτό και εγώ σας δίνω στην εικόνα της λειτουργίες των πλήκτρων που βρήκα από το διαδίκτυο μιας και υπάρχει και στην δική μου δισκοθήκη.
Ενημερωτικά η Clown and Sunset υποστηρίζεται πλέον από νέο όνομα "Other People"
Εάν σας αρέσει η συλλογή αυτή μπορείτε να οδηγηθείτε στο παραπάνω label που αναφέρω και να ακούσετε παρόμοια ατμόσφαιρα από εξαιρετικούς καλλιτέχνες.

Σας Ευχαριστώ για την ανάγνωση.

Clown And Sunset  Nicolas Jaar 


LORD HURON

 Lord Huron  The American Indie Rock Band ! Ο Lord Huron συνδυάζει με γουέστερν ύφος, μα με υλικό από φολκ ροκ, ροκ εν ρολ, και ποπ μελωδίες...